Neem contact met ons op!
Heeft u een vraag over een product of order en wilt u ons deze mailen.
Stuur dan een mail naar
[email protected]
U kunt ons bereiken op telefoonnummer
+31102600021
Tijden
Maandag t/m vrijdag 9.00-16.00
Zaterdag en zondag telefonisch niet bereikbaar
Voor vragen over orderinformatie vragen wij u een e-mail te sturen.
Wilt u een foto of gesprek starten via Whatsapp, klikt dan op het telefoonnummer hieronder.
Uw telefoon start nu automatisch Whatsapp.
+31 10 26000 21
De Whatsapp berichten beantwoorden wij maandag t/m vrijdag.
In het weekend worden deze berichten niet gelezen en beantwoord.
email
U kunt door een mail te sturen naar [email protected] foto's sturen.
Whatsapp
U kunt ook een whatsapp bericht naar ons sturen naar onderstaand telefoonnummer.
+31102600021
en bestelling plaatsen in onze webshop gaat in een aantal eenvoudige stappen:
Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Als u geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het door u opgegeven e-mailadres onjuist is. U kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u de bestelling hebt geplaatst.
Als u een bestelling heeft geplaatst en betaald heeft kan deze alleen gewijzigd worden als u contact met ons opneemt.
Wilt u uw bestelling annuleren nog voordat hij verzonden is, dan zullen we 2 euro verwerkingskosten in rekening nemen.
Zodra de betaling van uw bestelling is ontvangen, wordt uw bestelling in behandeling genomen. Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u een e-mail met daarin een code om uw pakket te volgen.
Bestellingen die u in onze webshop doet dienen altijd vooraf te worden betaald. Tijdens de bestelprocedure komt u vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren. De betalingsprocedure loopt via Multisafepay.
Betalingen via iDEAL zijn alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze methode kunt u direct tijdens de bestelprocedure de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Maakt u al gebruik van telebankieren, dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
U kunt bij ons ook betalen met een creditcard. Wij accepteren Visa en MasterCard. De betalingsprocedure via Multisafepay gaat met een beveiligde SSL procedure.
Wilt u graag betalen met een overschrijving dan kan dit ook direct via uw bank.
Ten name van: Vervangingsmarkt
IBAN : NL31RABO 0150 043074
BIC: RABONL2U
Contant afrekenen bij afhalen
Wanneer u gekozen heeft voor afhalen kunt u contant afrekenen.
Bestellingen die u doet in onze webshop dienen altijd vooraf te worden betaald. Tijdens de bestelprocedure komt u vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren.
Uw bestelling zal in behandeling worden genomen op het moment dat uw betaling door ons is ontvangen.
De snelste manier van betalen is iDeal.
U kunt te allen tijde de gegevens van uw account wijzigen.
Rechts bovenaan de website kunt u inloggen op uw account door te klikken op 'Inloggen'.
U kunt hier uw: wachtwoord wijzigen, nieuwsbriefabonnement wijzigen, adressen beheren, orders bekijken, recensies bekijken en uw verlanglijstje bekijken
Om uit te loggen klikt u bovenaan de website op 'Mijn gegevens' en vervolgens kiest u voor 'Uitloggen'
Bent u het wachtwoord van uw account vergeten?
Op onze website bestaat de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit is natuurlijk geen verplichting, maar het heeft wel een aantal voordelen. Maakt u een account aan, dan hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw al uw gegevens in te voeren. Daarnaast biedt het registreren meer voordelen. U kunt zich abonneren op onze nieuwsbrief en een adresboek bijhouden voor uw bestellingen. U kunt uw bestelgeschiedenis, verlanglijstje en de door u geplaatste recensies zien.
Nadat de door u gewenste artikelen in het winkelwagentje zijn geplaatst gaat u door naar de kassa. Hier kunt u kiezen uit twee methoden. Wanneer u al een Vervangingsmarkt.nl account heeft, maar nog niet ingelogd bent, kunt u hier direct inloggen.
Heeft u nog geen account, dan kunt u onderaan bij stap 1 aanvinken dat u een account aan wil maken voor later gebruik.
Ook zonder een bestelling te plaatsen kunt u een account aanmaken. Klik rechtsboven in de website op 'Inloggen' en vervolgens klikt u op 'Maak een account aan'. Vul de gegevens in en u heeft direct uw eigen Vervangingsmarkt.nl account.
Tijdens de bestelprocedure kunt u een keuze maken tussen 'Gratis afhalen in Bergschenhoek' of 'Bezorgen'.
De kosten voor het bezorgen kunt u te allen tijde terugvinden in het winkelwagentje. Zodra de bestelling bij ons verzonden is, ontvangt u een e-mail met daarin een code. Deze Track & Trace code ontvangt u 's avonds, na 22.00 uur. Met deze code kunt u via internet de zending volgen. Het kan voorkomen dat u de melding krijgt: 'Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie'. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat de transporteur de volgcode nog niet heeft verwerkt.
Tijdens de bestelprocedure kunt u een keuze maken tussen 'Gratis afhalen in Bergschenhoek' of 'Bezorgen'. Kiest u voor afhalen, dan ontvangt u, zodra de bestelling voor u klaarligt, een e-mailbericht met de afhaalbevestiging.
Let op: Uw bestelling is niet direct beschikbaar. Pas als u de bevestiging heeft ontvangen dat uw bestelling klaarligt kunt u deze komen ophalen.
Maandag t/m vrijdag kunt u uw bestelling bij ons af halen. Altijd eerst even bellen.
Vervangingsmarkt
WEG EN BOS 50
BERGSCHENHOEK (industrieterrein)
Let op! U kunt hier niet pinnen. Vooruit via de website betalen, of contant afrekenen.
Gratis verzenden
Orders vanaf 99.- euro verzenden wij gratis binnen Nederland.
Track en trace
Als u pakket verzonden is ontvangt u aan het einde van de dag een Track en Trace code zodat u uw pakket kunt volgen en eventueel bij een afhaalpunt kunt ophalen.
U kunt uw zending ook op een door u te bepalen dag laten bezorgen. Dit kunt u via de e-mail van de verzendpartij aangeven wanneer u uw track en trace ontvangen heeft.
Ontvangt u geen track en trace, dan wordt de bestelling met brievenbuspost verzonden. U heeft de bestelling meestal de volgende werkdag in huis. U hoeft dus niet thuis te blijven om bestelling aan te nemen.
Levertijd zending
Producten die op de site staan als ''in voorraad'' worden mits u op werkdagen voor 16:00 besteld dezelfde werkdag verzonden. Of een product in voorraad is wordt boven de knop 'winkelwagen' vermeld.
Het komt helaas door drukte bij de pakketpost soms voor dat de verzending iets vertraging heeft. Bestellingen worden als één pakket verstuurd. Er worden geen deelzendingen gedaan.
Verzendkosten/orderkosten
Nederland - €5,95 (vanaf 99,- euro gratis verzonden)
Nederland kleine zendingen €3,95
Waddeneilanden brengen wij €10,- euro toeslag in rekening
Belgie - €7,95
Belgie kleine zending - €5,95
Duitsland - €11,80
Frankrijk - €19,83
Italie - €24,-
Ierland - €30,-
Denemarken - €24,-
Oostenrijk - €24,-
Spanje - €24,-
Polen - €30,-
Zweden - €24,-
Wereld overige - €50,-
Wij leveren geen goederen af onder rembours. Via de website bestelde artikelen moet u altijd meteen afrekenen. Dit kan op verschillende manieren, namelijk met iDEAL, een bankoverschrijving, Visa, Mastercard en Bancontact. In de winkel kunt u artikelen contant, met pin of creditcard betalen.
De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van het moment van bestellen en de actuele voorraad.
Als u op werkdagen bestelt, wordt uw bestelling binnen 1-2 werkdagen verstuurd.
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat en is meegegeven aan de pakketdienst, ontvangt u van ons per mail uw pakbon met een track & trace code.
Houd er rekening mee dat een langere levertijd mogelijk is vanwege drukte bij pakketdiensten.
Heeft u gekozen voor 'Gratis afhalen in Bergschenhoek dan ontvangt u een e-mail wanneer de bestelling voor u klaarligt. Deze termijn is binnen 1 werkdag mits het in voorraad is.
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst die door het gewicht of omvang niet via de reguliere transporteur geleverd kan worden, wordt u daarvan door ons op de hoogte gesteld. De leveringstermijn van deze bestellingen kan langer zijn dan u van ons gewend bent.
Heeft u een vraag over uw order, stuur deze vraag per mail of Whatsapp.
[email protected]
Op de door Vervangingsmarkt geleverde producten bestaat een garantie. Dit is de garantie zoals die door de fabrikant op zijn artikelen geleverd wordt. De mate van garantie verschilt per artikel. De garantietermijn wordt gesteld door de fabrikant en gaat in op de datum van levering. De garantie op een artikel vervalt wanneer een artikel kapot is gegaan door slijtage, ondeskundig of onjuist gebruik.
Als u denkt dat u aanspraak kunt maken op de garantie van een artikel, stuur ons dan een e-mail met uw ordernummer en de klacht. Wij nemen dan contact met u op.
Heeft u een klacht over een artikel dat u via de webshop besteld hebt, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice via e-mail.
Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of het artikel onbeschadigd en compleet bij u geleverd is. Mocht dit niet zo zijn, stuur dan een mail met uw ordernummer en klacht en wij nemen contact met u op.
Betreffende zichttermijn en het retourneren van artikelen hanteert vervangingsmarkt.nl de volgende voorwaarden:
Vanaf het moment dat u uw bestelling thuisbezorgd krijgt, heeft u het veertien (14) dagen op zicht.
Wanneer u niet tevreden bent over het artikel, kunt u het binnen deze zichttermijn ruilen of retourneren.
Artikelen welke speciaal voor u besteld zijn kunnen niet worden geretourneerd mits u een geldige reden heeft.
Stuur een mail naar [email protected]
Vermeld uw naam, ordernummer (5000......) en de reden in de mail zodat we weten wie de aanvraag doet.
Retourzendingen die retour worden gezonden zonder aanvraag van een retournummer zullen wij belasten met een bedrag van 7,50 euro.
Deze prijs is gebaseerd op een de tijd die wij kwijt zijn om de retour goed te kunnen verwerken. Om deze kosten voor u te voorkomen dient u dus een retournummer bij ons aan te vragen.
Wij crediteren geen speciale bestellingen en beschadigde en/of gebruikte artikelen.
Wij crediteren geen korfpluggen. Hier staan alle afmetingen duidelijk bij vermeld.
Een retourzending waar geen (toereikende) portokosten voor is voldaan zullen wij niet crediteren.
Eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender. Artikelen die gebruikt en/of beschadigd zijn, of waarvan de verpakking beschadigd is of ontbreekt, worden eveneens niet geaccepteerd en gaan direct retour naar de afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.
Indien uw bestelling beschadigd is bezorgd, verzoeken we u dit zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 48 uur aan de klantenservice te melden.
Belangrijk Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:
1. Zending dient voldoende gefrankeerd te zijn.
2. Product verpakking dient compleet en onbeschadigd te zijn (dus niet op geschreven of kapot).
3. Artikel dient onbeschadigd te zijn en geen gebruikssporen te vertonen.
4. Retournummer duidelijk zichtbaar op de voorkant van de zending noteren (op de verzendverpakking/kartonnen doos).
De kosten van een retourzending zijn geheel voor rekening van de afzender. Deze worden niet door vervangingsmarkt.nl vergoed, mits er een fout van onze kant is geconstateerd.
Retourzendingen die retour worden gezonden zonder aanvraag van een retournummer zullen wij belasten met een bedrag van 7,50 euro. Deze prijs is gebaseerd op een de tijd die wij kwijt zijn om de bestelling goed te kunnen verwerken. Om deze kosten voor u te voorkomen dient u dus een retournummer bij ons aan te vragen.
Retouradres
tnv.
RETOUR Vervangingsmarkt.nl
Weg en bos 50
2661DK Bergschenhoek
Als u uw bestelling via iDeal of een bankoverschrijving hebt betaald kunt u de terugstorting, inclusief eventuele betaalde verzendkosten mits u alle artikelen heeft geretourneerd, binnen 14 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer verwachten. Meestal is dit al binnen enkele dagen.
Controleer bij de ontvangst van uw bestelling direct of dit ook daadwerkelijk de door u bestelde artikelen zijn. Is dit niet het geval? Stuur dan een e-mail met uw ordernummer van uw webshopaankoop. Onze medewerkers zorgen er dan voor dat u het juiste artikel ontvangt.
Vervangingsmarkt BV
Weg en bos 50
2661 DK Bergschenhoek
KVK nr. 78003644
BTW nr. NL861229332B01
IBAN. NL31RABO0150043074
BIC. RABONL2U
www.vervangingsmarkt.nl
[email protected]
Wij willen u graag uitnodigen om uw mening te geven over de service van Vervangingsmarkt.nl. Met de beoordeling die u geeft over onder andere personeel, levertijd, betrouwbaarheid en communicatie kunnen wij onze service continu blijven verbeteren. Wij maken gebruik van de diensten van KiyOh voor het verzamelen, controleren en publiceren van beoordelingen. KiyOh is Nederlands grootste specialist in onafhankelijke klantbeoordelingen. Geef hier uw beoordeling.
Bent u een zakelijke klant en/of een bedrijf buiten Nederland met een KVK en heeft u interesse in producten uit ons assortiment, twijfel dan niet en vraag een account aan.
Wat zijn de voordelen van een zakelijk account.
* Wij kunnen u extra korting geven op diversen merken zoals Damixa, Stabilus, KWC, Gessi en veel producten op aanvraag.
* Facturen en orders opnieuw bekijken en printen.
* Netto prijzen inzien.
Druk op de link 'zakelijk account aanmaken' hieronder om uw account aan te maken.
Vul uw account compleet aan; bedrijfsnaam, BTW nummer en uw adres.
Na het maken van een account stuurt u een mail naar [email protected] met een geldig KVK nummer.
Dit nummer wordt gecontroleerd bij de KVK, BTW (VAT) nummer.
Bedrijven buiten Nederland worden gecontroleerd via de Europese commissie
Nadat uw gegevens gecontroleerd en goedgekeurd zijn wordt uw account omgezet naar een zakelijk account. U krijgt hierover een bericht.
Als u een bestelling heeft geplaatst zonder dat het account is omgezet kan de order niet meer aangepast worden en betaald u dus gewoon BTW/VAT.
NA BETALING STORTEN WIJ GEEN GELD TERUG EN PASSEN DE FACTUUR NIET AAN. DUS HANDEL EERST ZOALS HIERBOVEN
Zie onze Algemene voorwaarden
Heeft u een vraag aan ons? Bekijk eerst of uw vraag in onderstaande lijst staat.
Neem anders contact met ons op.
Vul het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.