Hier ziet u een aantal vragen met antwoorden welke wij vaak tegenkomen.

 Ik probeer iets te bestellen maar ik krijg een foutmelding wat nu?

U dient een correct adres in te vullen. Bij stap 2 in het betaalproces dient u aan te geven of u het onderdeel wilt afhalen of wilt verzenden. Als dit niet verschijnt duw dan op uw toetsenbord op F5 knop of op een telefoon of tablet op de refresh button.

 

Ik heb iets geprobeerd te bestellen maar het lukte de eerste keer niet. Ik heb hierna nog een keer besteld en meerde orderbevestigingen gekregen krijg ik dit nu dubbel geleverd?

Wij gaan pas over tot verwerken van de order als de order betaald is. Heeft u meerder malen besteld dan vervallen de onbetaalde orders automatisch.

 

Er staat dat het artikel op voorraad is, wanneer wordt dit dan geleverd?

Als u voor 15.00 besteld zullen wij dit dezelfde dag nog verzenden. U heeft dit dan over het algemeen de volgende werkdag in huis.

 

Moet ik een account aanmaken om iets te bestellen?

Nee, u kunt ook een bestelling plaatsen zonder dat u een account heeft.

 

Waarom zijn de verzendkosten 4.95 en niet gratis?

De kosten die gemaakt worden om een product te verzenden moeten op de een of andere manier betaald worden. Normaal als een pakket verzonden wordt bij een postkantoor rekenen deze 6.95 aan kosten.

De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort van opslag in de verkoopprijs van de producten. Wij kunnen onze producten ook iets duurder maken en daamee doen alsof we geen verzendkosten rekenen.

Dit vinden wij niet eerlijk naar onze klanten, omdat klanten welke meerdere producten bij ons afnemen dan dubbele verzendkosten zouden betalen.


Tevens zit in het bedrag van de verzendkosten ook de handelingkosten, hier moet u denken aan kosten voor betaling met Ideal, PayPal. Verder zit hier BTW in en moet het product natuurlijk in een doos, envelop, verpakking verzonden worden. (dit geldt ook voor brievenbuspost)

 Ik heb aan het einde van de dag geen track en trace ontvangen, wat nu?

Het kan zijn dat u een verkeerd emailadres heeft ingevuld bij het plaatsen van uw order. U heeft dan ook geen orderbevestiging gekregen.
Het kan ook zijn dat uw zending per brievenbuspost wordt verzonden, u hoeft dan niet thuis te blijven. Het product zal dan de volgende dag geleverd worden.